Thursday, April 23, 2009

Nur Salleha Bte Abdullah Sidek
Blk 3243,Tampines st 62
#05-30
Singapura ( 520781)

20 Mac 2009

Jalan Tempang
SISTIC PTE LTD
#98-78
Singapura (657834)

Tuan

Perkara:Pengaduan Tentang Perkhidmatan Yang Kurang Memuaskan

Merujuk kepada perkara yang diatas,saya ingin mengadu tentang perkhidmatan syarikat tuan yang kurang memuaskan.Pada minggu lalu,saya telah melungsur ke lelaman tuan untuk menempah tiket untuk ke konsert Jonas Brothers.Tetapi sedang saya menempah tiket itu,saya telah mengahadapi pelbagai masalah.

Salah satu masalah yang telah saya hadapi ialah apabila saya melayari lelaman syarikat tuan,ada beberapa kesukaran untuk saya melayari lelaman itu.Pada pendapat saya,ia mungkn disebabkan terlalu ramai orang yang melayari lelaman ini pada masa yang sama.Masalah ini boleh diatasi dengan meningkatkan kecekapan lelaman web untuk syarikat tuan.

Saya jugak perasan bahaha ada beberapa cara yang tiket-tiket ini boleh dibeli seperti di kaunter SISTIC yang terletak di Kallang.Dengan cara ini,ia boleh menyebabkan orang ramai untuk beratur panjang untuk membeli tiket itu.Ini juga akan meninbulkan kekecohan di kawasan itu. Masalah ini boleh diatasi jika lebih kauter SISTIC dibuka di daerah lain di persekitaran Singapura.

Akhir skali,saya perasan bahawa beberapa macam tiket seperti tiket ke Disney On Ice telah dijual lebih awal daripada tarikh yang telah diumumkan kepada orang awam.Dengan ini,ia bermakna bahawqa tiket itu mungkin akan habis dijual sebelum masa yang dijangka.

Saya harap aduan saya dapat perhatian pihak Tuan.Semoga aduan saya dapat Tuan atasi.Besarlah harapan saya jika perkhidmatan syarikat Tuan bertambah menjaddi lebih baik dari sekarang.Kerjasama dan perhatian Tuan akan saya dahului dengan ribuan terima kasih.

Yang Benar
(Nur Salleha Bte Abdullah Sidek)

No comments:

Post a Comment